sobota, 6 grudnia 2014

Wyniki Mikołajkowego konkursu

Myślę, że każdy już nie może się doczekać wyników ale celowo nieco przedłużę :D tę magiczną chwilę i......

Chciałam bardzo mocno podziękować za taką ilość zgłoszeń !!! (przyznam że powątpiewałam że aż taki wyniki osiągniemy z polubieniami i ilością obserwatorów ;) )
Chciałam podziękować też osobom które szczególnie zaangażowały się w realizację celu dodatkowego! (niestety nie udało się :( zabrakło 2 polubień i 19 obserwatorów)
Chciałam BARDZO mocno podziękować Naszym Paniom Mikołajowym za tak cudowny gest jakim była chęć obdarowania Was zestawami!!
Chciałam też życzyć Wam wesołych i rodzinnych Mikołajek! Aby spełniły się Wasze marzenia. Wszystkie te które wymieniliście w konkursie ale i też inne włącznie z tymi najskrytszymi!

Mam nadzieję, że po konkursie wciąż będziecie mnie "lubić" i "obserwować" oraz zachęcam do aktywnego udzielania się i komentowania ;) W przyszłości przewiduję też inne konkursy :).

Ok nagadałam się....?? Nagadałam :D


No to po naprawdę trudnym wyborze...bicia się z samą sobą i poczuciem winy w stosunku do innych świetnych prac ZDECYDOWAŁAM, że:

Zestaw nr 1 trafia do Pani KATARZYNY MICHAŁOWICZ za chęć zobaczenia niezwykłego zjawiska jakim jest zorza polarna! Co prawda w zestawie tym niema biletów na wycieczkę do Norwegi ale mały Pawełek z pewnością ucieszy się z takiego Mikołajkowego prezentu :)

Zestaw nr 2 trafia do Pani MONIKI POPŁOŃSKIEJ! Proszę dać mi znać jeżeli będzie Pani coś wiedziała o tym talonie/bonie na szybki/lekki/bezbolesny poród. Myślę że wielu mamo ta wiedza będzie przydatna :) No i życze ukojenia dla pleców.

Zestaw nr 3 (uhhh tu miałam na prawdę problem z wyborem) trafia do Pani ELŻBIETY ŚWITULSKIEJ za inwencję twórczą i poczucie humoru :)

Bardzo mi przykro że nie mogłam nagrodzić więcej wypowiedzi :(. Wymienione wyżej osoby bardzo proszę o przesłanie mi danych na meila ewcia.cerien@gmail.com bądź w wiadomości priv na fanpage.

Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć miłego dnia :)

3 komentarze:

  1. gratuluję zwycięzcą , Pani Moniko ja również bardzo proszę o info jak już coś na temat takiego porodu będzie wiadomo:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do Liebster blog award.
    Zapraszam : http://dwaplusplus.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html#more

    OdpowiedzUsuń