środa, 8 lipca 2015

Przepis na wakacyjną nudę- PLAYMOBIL

Kiedy słonko za oknem świeci, a termometr pokazuje 20+ nogi same niosą na dwór Ciebie i Twoje dzieci. Bo przecież ruch jest wskazany! ;) A na dworze tyle fantastycznych rzeczy do robienia! Począwszy od zabawy w piaskownicy, spacerków, grania w piłkę (oraz inne sporty) kończąc na pluskaniu w basenie. Przyznam szczerzę, że odkąd pogoda dopisuje moje starsze dziecię wręcz "zapomina" gdzie mieszka ;). Wpada i wypada do domu tylko w celu zaspokojenia swoich potrzeb fizjologicznych! Ale i tu mama czasami musi dziecię przypilnować co by nie zapomniało się najeść ;).
Przyznam bez bicia, że mi to pasuje :). Ale nie z racji "świętego spokoju" bo nikt nie chodzi i nie marudzi że mu się nudzi (trzeba też pamiętać że jest pewien młody delikwent który potrzebuje nieustannej uwagi ;) ) ale z racji tego, że moja córa nie chodzi i nie pyta "mamo mogę pograć na komputerze??". Przez okres zimowy to pytanie towarzyszy nam w dniu codziennym. Powiem, że wręcz czasami na siłę muszę Aurelię na dwór wypychać bo by tylko siedziała i grała (wiem, wiem nie jest to najlepsza metoda wychowawcza dlatego ograniczam czas przed komputerem do max 2h) jednakże w okresie letnim komputer wręcz nie istnieje! A mnie bardzo cieszy aktywność mojego dziecka i spędzanie czasu na łonie natury!

Co jednak gdy za oknem ulewa?? I to do tego stopnia, że latanie z parasolką po kałużach nie wchodzi w grę a ty nie chcesz by Twoje dziecko spędziło cały dzień przed komputerem?
 Ja znalazłam fajny sposób na nudę! Figurki PLAYMOBIL! :)


Cudowne figurki, małe ludziki, laleczki.....zwał jak zwał ale trochę wyobraźni (której dzieciom z pewnością nie brakuje ;) ! ) i ta zabawka potrafi zająć na długie, długie godziny!

Do tego są małe i poręczne więc można je zabrać dosłownie wszędzie!




Oprócz tego do figurek można dokupić niesamowite platformy i to w dodatku nie tylko dla dziewczynki ale i dla chłopców!

 ( Do każdej laleczki jest dołączony mini katalog z oferowanymi produktami wraz z numerami przypisanymi danej platformie co zdecydowanie ułatwia szukanie konkretnego produktu.)


A taka radość malowała się na twarzy Aurelii gdy listonosz przyniósł paczkę dla niej! :)

A w dodatku produkty PLAYMOBIL (i nie tylko!!!) dostępne są w sklepie internetowym PATI I MAKS (klik) i to w atrakcyjnych cenach!!

Ja już Aurelii mam kilka rzeczy upatrzonych (bo Igor jeszcze za mały ;) ) teraz tylko czekać na okazję by kupić :).

Podoba się? :)

Pssssssss....a taka ciekawostka- to są zabawki z tradycją! Ja je jeszcze pamiętam ze swojego dzieciństwa ;)

4 komentarze: