środa, 10 września 2014

Ambasadorka "Świadomej Mamy"

Zostałam ambasadorką Świadomej Mamy :). Czym jest Świadoma Mama? Wszystko pięknie zostało opisane tutaj....no ale ok w skrócie- jest to kampania która ma na celu pogłębić wiedzę obecnych i przyszłych mam na temat ciąży, porodu oraz wychowania. W ramach kampanii są organizowane (bezpłatne!) warsztaty gdzie każda mama (czy to przyszła czy obecna) ma możliwość spotkać się z innymi mami, wymienić doświadczeniami oraz wysłuchać rad ekspertów :). Tym samym JA serdecznie zapraszam na październikowe warsztaty które odbędą się w Gdańsku:) :
Sama na warsztatach tych będę po raz pierwszy ale śmiało mogę powiedzieć, że to na prawdę fantastyczna sprawa! Byłam kiedyś na innym spotkaniu które na prawdę bardzo mi pomogło, chodź pojechałam z myślą że pewnie nic nowego nie wyniosę. A jednak! Od tamtej pory sama zachęcam inne mamy do takich spotkań! Tym bardziej że wiele mam...a w szczególności tych przyszłych boryka się z lękiem "jak ja sobie poradzę?". Tak więc zapraszam i zachęcam! :)


Oprócz tego co nowego u mnie w skrócie:

Nareszcie w poniedziałek doczekałam się mojej chusty do karmienia firmy AVENT wygranej w konkursie na BabyBoom  .

Doszły mnie jednak słuchy że wartość tych chust wynosi 60 zł. Od razu zaznaczam zdzierstwo w biały dzień! Pomysł super...wiele mam nie chce karmić w miejscu publicznym a ten produkt pozwala zrobić to w sposób komfortowy (nie wywlekając na światło dzienne pewnych części ciała które niekoniecznie chcemy aby oglądały osoby trzecie) ale skłamałbym mówiąc że w sposób dyskretny ;). Chusta ma jednak rzucający się w oczy kolor ;) Niestety jakoś wykonania jest taka sobie i z pewnością w połączeniu z wkładem finansowym w produkcję nie jest to warte swojej ceny! Czyli płacimy za firmę a nie za produkt.

Oprócz tego nareszcie dostałam swoją próbkę zamówioną na Yodeyma. Nie masz jeszcze swojej? Ty możesz zamówić ją całkiem za darmo tutaj.




Jakiś czas temu zamówiłam na fanpagu Klubu Miłośniczek Pięknych Paznokci taką o to naklejkę :
Już jest przyklejona na moim samochodzie :D

No i kochana szanowna redakcja LOVI znowu doceniła mnie i tym razem otrzymaliśmy do testowania niekapek :)

 Igorek już go testuje ;)

A na sam koniec taka o to niespodzianka od Cleanic Kindii :) :
 Chusteczki oraz ramki magnetyczne do zdjęć :)

To by było na tyle :)
Miłego wieczorka :)

4 komentarze:

  1. o rety, ale super:) zazdroszczę Ci tych wszystkich wspanialości;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) perfumy mozesz też sobie zamówić ;)

      Usuń
  2. No, kochana, rozkręciłaś się na dobre. :) Świetne przesyłki! :) Powiedz mi, proszę, na Lovi dodajesz porady, komentujesz, udzielasz się na forum, czy jak to wygląda? Próbowałam na canpol babies, ale lipa - musiałabym tam wisieć znacznie więcej czasu, niż mam możliwość. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na Cb to jest dość ciężka sprawa. Ja tam raz dodałam poradę i dzięki temu dostałam się do testów. Na LOVI musisz po prostu być. Oczywiście nie siedzieć cichutko jak mysz pod miotłą ;) tylko być, udzielać się- nie chodzi tam o ilość ale o jakość. Redakcja sama przyznaje nagrody zawsze na początku miesiąca. Mi się raz udało wygrać główną nagrodę a raz w przypadku tego niekapka nagrodę wyróżnienie bo główną nagrodą do wygrania był laktator ręczny więc się usunęłam nieco w cień i pozwoliłam walczyć dziewczynom którym był on potrzebny ;) chodź udzielałam się głównie tylko w jednym wątku (takim ogólnym) to mimo to reakcja mnie zaskoczyła przydzielając wyróżnienie więc jak widzisz potrafi zaskoczyć ;)

      Usuń