środa, 25 marca 2015

Zmiany

Kochani dużo myślałam nad zmianami na blogu. Sama też nie bardzo wiem na czym konkretniej się skupić by to Wam chętniej chciało się tu zaglądać, by było przyjemnie dla oka i byście znaleźli coś co Was interesuje. Postanowiłam więc zasięgnąć Waszej opinii i liczę na dużą frekwencję i pomoc w tym temacie. Pomożecie??
Jest kilka kwestii więc najlepiej jak zadam pare pytań by było Wam wygodniej odpowiadać.
To do dzięła:

  • Po pierwsze- wygląd bloga. Czy jest coś co Wam się nie podoba i co chętnie byście zmienili? Zaznaczę, że jestem świadoma iż "białe" blogi są czytelniejsze ale znowuż ja/my chcemy być oryginalni......z tym że wydaje mi się, że posty i ogólnie blog jest mało czytelny. Co o tym myślicie?

  • Po drugie- tematyka bloga. Konkretnie? Czego chcielibyście więcej na blogu? Porady, luźne tematy, luźne tematy o dzieciach, więcej opinii o produktach (z jakiej kategorii?) ....a może jeszcze inne propozycje? Słucham, słucham z zainteresowaniem i dokładnie przeanalizuję każdą propozycję.
     
  • Po trzecie- jakie dodatkowe dodatki? Lewa, prawa, góra, dół......dokładniej czy jest coś co mogłabym "poupychać" w zakamarkach bloga a czego niema i czego Wam brakuje? Reklamy polecanych firm? Więcej ulubionych blogów? Top posty??? Jakieś liczniki itp. itd.?  Propozycje, propozycje, propozycje kochani :) .Oczywiście z pewnością przybędzie zakładek z kategoriami- to już pewne.


  • Po czwarte- czy jest coś o czym zapomniałam i nie pasuje do żadnej z powyższych trzech kategorii? Zamieniam się w słuch :)

Moi drodzy na prawdę BARDZO MOCNO proszę Was o opinie. Są one dla mnie bardzo istotne bo chce się zmienić dla Was. Chcę żebyście wracali tu z przyjemnością. O temacie będę przypominać niejednokrotnie i każdą, powtarzam KAŻDĄ propozycję będę dokładnie analizować. Wiadomo, że każdemu nie da się dogodzić ale mam nadzieję że z Wami uda mi się spowodować, że będzie tu przyjemniej.

P.S. muszę w końcu pomyśleć o jakimś podpisie ;) Ma ktoś w tym temacie jakieś doświadczenie?

P.S. 2 : zmiany będę wprowadzać sukcesywnie, więc na pewno nie będzie wielkiego "boom" i nagle z dnia na dzień będzie to zupełnie inny blog. Niestety dysponuje ograniczonym czasem więc proszę o cierpliwość ;) 

Buziaczki i LICZĘ NA WAS! :)

7 komentarzy:

  1. Mnie się podoba tak jak jest, bo blog jest bardzo czytelny, pisany ciekawie i merytorycznie.
    jedyne co bym zmieniła to może Twoja większa aktywność na fb???? :-p Może coś takiego jak Fan mc??
    Bardzo popularne jest teraz równiez testowanie produktów (nie tylko tych dla dzieci). Fajnie byłoby znac twoją opinię nt testowanych produktów rożnego rodzaju :-D
    Poza tym bloga czytam i kofffam :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie blog super, tylko dla mnie kolory za jaskrawe. Niech będą nawet takie jakie są tylko może trochę bledsze? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana myślę że Twój blog jest bardzo czytelny. Wprowadzenie porad to świetny pomysł,możesz również spróbować z ankietą, czytelniczki wybierałyby co miesiąc temat, który je najbardziej interesuje i o ktorym chcą porozmawiać np. Zabawy z dzieckiem, karmienie piersią czy rozszerzanie diety malucha.. Tematów jest tysiące 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem jeśli chodzi o szablon teraz jest już super! Fajnie że znalazłaś złoty środek między tym co "Twoje" (mocne, oryginalne kolory) a czytelnością. Jednolite tło w postach zdecydowanie ułatwia czytanie! Wcześniej bolały mnie oczy (to nie złośliwość bynajmniej,dosłownie bolały - astygmatyzm się kłania po prostu..).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie taki wygląd jest już dłuższą chwilę ;) jedyne co ostatnio zmieniłam to czcionkę z szarego na białą ;) . Ale fakt były tu kiedyś inne kolory- w oryginale tło postów jest po prostu czarne ale szukałam, kombinowałam bo dużo osób właśnie skarżyło się na bolące oczy.

      Usuń
    2. Hmmm... bo ja zawsze otwierałam na komputerze (u mnie jest kolejka i walka o laptopa) i widziałam tło w postach w kropki. Ostatnio otworzyłam na lapku (ha w końcu poszedł do łazienki i miałam 3 minuty) i tło w wersji komputerowej jest jednolite różowe. Dlatego byłam przekonana ze zmieniłaś i o tym pisałam. Teraz znowu jestem na telefonie i widzę kropencje, więc nawiązując do pytania jakieś zadałaś w poście, może by w wersji mobilnej też zmienić tło na jednolite? Oooo wieeele lepiej się czyta. Poza tym malina jest :*

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń