sobota, 4 kwietnia 2015

Wyniki konkursu z marką Canpol babies.

W poniedziałek o północy dobiegł końca konkurs w którym do wygrania była karuzela "Piraci" firmy Canpol babies.
Od tamtej chwili miałam trzy dni na wybranie zwycięzcy...3 pełnie dni bicia się z myślami komu należy się ta cudowna karuzela?? Powiem Wam szczerze, że nie był to łatwy wybór. Praktycznie do ostatniej chwili nie mogłam się zdecydować. Ostatecznie byłam zmuszona poprosić moją drugą połówkę o pomoc. Przedstawiłam mu wszystkie prace (które się zakwalifikowały) i poprosiłam by spojrzał swoim świeżym okiem i ocenił której z nich należy się karuzela. Pomógł mi...i ZDECYDOWALIŚMY.

...ALE...

...zanim ogłoszę zwycięzcę chcę podziękować wszystkim za udział w konkursie. Zaskoczyliście mnie i po wielu zgłoszeniach można było dostrzec, że daliście z siebie wszystko by zdobyć karuzelę. Bardzo mocno żałuję, że nie mam ich do rozdania jeszcze z przynajmniej cztery.

...zanim ogłoszę zwycięzcę chcę niestety z przykrością stwierdzić, że wiele prac musiałam niestety zdyskwalifikować. Wciąż były osoby które wysłały niepełne zgłoszenie i odpowiedziały na 3, lub 4 pytania zamiast na 5 i większość z nich nawet nie skorzystały z możliwości uzupełnienia ich. Dużą trudność sprawiło Wam też pytanie nr 1. Wiem, że nie było łatwo znaleźć odpowiedź na to pytanie ale nie było to też niemożliwe. Dla Was postanowiłam uchylić rąbka tajemnicy i podać odpowiedź na pierwsze pytanie (na pozostałe wszyscy odpowiedzieli dobrze). Canpol babies i firma LOVI to jedna i ta sama firma ;)

Ok!

No to teraz czas na wyłonienie zwycięzcy:

Karuzela

"Piraci"

trafia

do

GOSI DRĘŻEK!!!!!

a o to praca która mnie urzekła:


Gratuluję!!!!
Proszę w ciągu 3 dni o przesłanie danych adresowych wraz z numerem telefonu (dla kuriera). W przypadku nie zgłoszenia się po nagrodę wybieram kolejnego zwycięzcę.

3 komentarze: