poniedziałek, 12 maja 2014

Mama testuje

Witam w ten słoneczno-deszczowy dzień! :)
Przespałam się dzisiaj z myślą że założyłam bloga. Obudziłam się dalej pełna zapału i chęci do tworzenia a pomysłów mam tysiąc na sekundę ;) Ale nie wszystko na raz, nie wszystko na raz....na wszystko przyjdzie czas ;). Bo w końcu jak teraz wyczerpię wszelkie tematy to o czym będę pisać później??;)

Dzisiaj chciałam poruszyć temat z cyklu- MAMA TESTUJE.
Będąc w  ciąży trafiłam na facebooku na reklamę zachęcającą do testowania produktów Canpol babies. Pomyślałam sobie a co mi szkodzi...i weszłam w link. Taki sposobem trafiłam na banglę. Powiem szczerze że wątpiłam w to że do testów się dostanę, już nie mówiąc o wątpliwościach co do wiarygodności tych testów (zawsze jakoś sceptycznie podchodziłam do wszystkiego co można dostać za darmo i doszukiwałam się w tym jakiś ukrytych niespodzianek). Jakie było moje zdziwienie gdy w momencie ogłoszenia wyników zobaczyłam mój nick a na poczcie meila potwierdzającego dostanie sie do testów! Nie dowierzałam aż do momentu gdy do rąk własnych dostarczył mi paczkę kurier. Miałam wtedy okazję przetestować: wkładki poporodowe, wkładki laktacyjne i majtki wielorazowe + prezencik dla maleństwa w postaci ręczniczka, zabawki i szczoteczki do czesania z grzebykiem. Od tamtej chwili zaczęłam poszukiwać stron w internecie które również poszukują osoby do testowania. Kilka ich znalazłam a linki podam poniżej. Niestety od tamtego czasu (a było to na przełomie października/listopada) trochę minęło i poza dwukrotnym dostaniem się do testowania na bangli (za drugim razem otrzymałam laktator elektryczny) nigdzie więcej nie udało mi się zakwalifikować. Ale nie poddaje się...z kilkoma osobami rozmawiałam na temat tych najpopularniejszych stron i im się udało więc i ja cierpliwie czekam :). Jaki jest cel w tym co pisze? Myślę że czytając tego bloga nie jedna mama bądź Pani, (ewentualnie Pan :D) z chęcią sama chciałaby spróbować przetestować produkty a ja chcę w miarę to umożliwić chociażby w postaci zamieszczenia linków ;).
Oto kilka z nich:
Streetcom -tu kilka osób się dostało, może ja nie bo nie wysłałam formularza o danych wrażliwych.
samplecity- i tu dość często się komuś udało dostać
Talk Marketing- tu jestem od wczoraj ale kilka osób już tu przetestowało
trnd-jestem od wczoraj :)
Ofeminin- jestem od dzisiaj
Sampler-jestem od dzisiaj, ale weszłam na fun page na facebooku i prawdopodobnie firma umarła śmiercią naturalną.....od grudnia nikt żadnej paczki nie dostał
no i oczywiście BANGLA - tutaj poza testami można również wystawiać i czytać opinie o różnych produktach bez względu na to czy się coś testuje czy nie, a oprócz tego na moim profilu przy jednym ze zdjęć mamy urządzone forum dla mam :)

Oprócz bawienia się w testerkę z polecenia koleżanki zaczęłam się również bawić w ankieterkę ;). Tak, tak...wypełniam ankiety przez internet i w zależności która to strona jestem wynagradzana punktacyjnie bądź pieniężnie. Punkty można wymienić na różne nagrody....no ale nie oszukujmy się...aby odczuć jakoś te wynagrodzenie trzeba się uzbroić w cierpliwość i "trochę" tych ankiet wypełnić ;). A żeby nie było tak prosto nie do każdej ankiety idzie się dostać. Z reguły z samego początku są zadawane pytania orientacyjne po których niekiedy wyskakuje komunikat "Przepraszamy, ale niestety nie udało Ci się zakwalifikować do ankiety...bla bla bla" bądź temu podobne. Na niektórych stronach dostaje się jakieś skromne 20 groszy rekompensaty za niedostanie się ;). Mój mężczyzna zazwyczaj widząc mnie przy tych ankietach puka się w głowę i mówi Tobie to się chyba nudzi ale powiem Wam szczerzę że ja to lubię :) Dla zainteresowanych podam oczywiście linki :
askGFK
Cenne opinie
ePanel
IMAS online
 Ok to by było na tyle :) A ja zabieram się w wolnej chwili za dopracowywanie mojego bloga ;) Miłego dnia

4 komentarze:

  1. A udało Ci się coś otrzymać za te wypełniane ankiety? Kiedyś brałam w tym udział i skończyło się niczym. Testowanie o wiele lepsze, a ile przy tym zabawy. :))
    Co ciekawe. Samplera nie znam, muszę zajrzeć. Polecam Ci jeszcze rekomenduj.to, testmetoo.com (tylko tu trzeba wciągnąć 5 osób), testujemy.biedronka.pl, prekursorki.pl - mi na tych stronach nie udało się jeszcze dostać do testów, ale w necie je chwalą. ;)
    Jak dasz radę - zrezygnuj z weryfikacji obrazkowej. Tylko utrudnia zostawienie komentarza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na testmetoo jestem ale niestety nie udało mi się nikogo wciągnąć- tylko jedną osobę...za jakiś czas spróbuje ponownie. na testujemy.biedronka również jestem od wczoraj ale jakoś tak nie wiem czemu nie zamieściłam tutaj ;) zaraz poprawie....a rekomenduj...coś mi to mówi mam wrażenie że już tam kiedyś byłam i coś mi nie przypasowało- ale dzięki za info wejde na pozostałe :)
      Co do ankiet powiem Ci że już chwilę je wypełniam i nie są to jakieś zadowalające wyniki....raczej dla cierpliwych to ;)

      Usuń
  2. Zrezygnowałaś z weryfikacji. Super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję bloga:) Co do takich "zabaw" to polecam Ci jeszcze jakoscobslugi.pl - oceniasz tam usługi (sklepy, restauracje, firmy itd.), jednocześnie trzeba mieć założone konto tutaj: http://audyty.secretclient.com/.
    Zapraszają na różne badania i pracujesz jako tajemniczy klient. Początkowo trzeba ocenić wiele firm, aby zdobyć wiarygodność, a potem już jakoś leci. Za badania płacą od kilkunastu do kilkudziesięciu złotych. Trochę się tym zajmowałam, ale czasu brak:(

    OdpowiedzUsuń