piątek, 6 czerwca 2014

Butelka Chicco- testujemy

We wtorek dostałam meila z informacją że dostałam się do testowania nowej butelki Chicco STEP UP NEW. Już w środę mama mi ją odebrała w Gdańsku z hurtowni z artykułami dziecięcymi "Akpol". Niestety butelki nie były rozsyłane pocztą do testerek tylko trzeba było się pofatygować samemu po odbiór w konkretne miejsce. Zdążyłam ją już przetestować kilkakrotnie i śmiało mogę dodać opinię. No to zaczynamy:
opakowanie butelki z którego wynika że mam wersję od 0-4 miesięcy


Butelka ma bardzo fajny kształt, jest szerokootworowa i wygląda na solidną. Wydaję mi się, że plastik jest dobrej jakości a miarka nie zetrze się tak szybko jak w przypadku niektórych butelek innej firmy. Wygodnie się z niej podaje jedzenie dziecku gdyż smoczek jest przechylony w jedną stronę i co najważniejsze mój synek chętnie z niej pije, nie wścieka się, pomimo iż normalnie pije z piersi- butelka kształtem bardzo przypomina pierś matki. Niestety butelka ma tez swoje wady. Pierwszą z nich jest usytuowanie odpowietrzników na smoczku. Nakładając nakrętkę trzeba tak wycyrklować smoczkiem aby trafić w dziurkę na niej co widać na ostatnim załączonym zdjęciu. W innym wypadku obie dziurki są zatkane. Do tego sam smoczek wokoło ma wycięcie które po nałożeniu nakrętki nachodzi na nią co dodatkowo utrudnia dopasowanie odpowietrzników do dziurki. Drugą wadą jest to, że smoczek przez to że jest ukosem nie przylega bezpośrednio do nakładki przez co podczas wstrząsów cała zawartość wlewa się do niej- butelką więc nie można wstrząsać ani przechylać, MUSI BYĆ W PIONIE. Chicco nie dołączyło do zestawu żadnej zaślepki którą nakłada się pod nakrętkę więc niema żadnego zabezpieczenia przed wylewaniem pokarmu do nakładki. Butelka jest więc typowo domową na stół...nie przystosowana do warunków ekstremalnych ;). Zobaczymy jak się sprawdzi po wymianie smoczka na całkowicie pionowy, czy dalej zawartość będzie się wylewać. Butelka ani smoczek nie należą do najtańszych więc jakość nie idzie w parze z ceną. Nie przewiduję zakupu więcej takich butelek.


A już wkrótce będę testować kwas chlebowy dzięki tej o to blogerce Edytce (zapraszam na jej bloga ;) ), oraz mam w planie zrobić mój prywatny ranking najlepszej butelki dla dzieci :).

Oczywiście przypominam o głosowaniu na córę w konkursie na ebobasie:
http://ebobas.pl/konkursy/zobacz_zdjecie/41269
A oprócz tego dodaje link do drugiego konkursu w którym również proszę o głosy:
http://www.bangla.pl/l.php?h=23a876285e23220e&u=http%3A%2F%2Fwww.bobovita.pl%2Fhome%2Fklub%2Fgaleria%2F71212

miłego dnia życzę :)

1 komentarz:

  1. Ależ mi się miło zrobiło. :)) Dziękuję. :))
    Mam nadzieję, że "chlebek" dotrze szybko i bez komplikacji.
    Świetny post. :))

    OdpowiedzUsuń