poniedziałek, 2 czerwca 2014

konkursowo i ząbkowo

Dzisiaj przybywam z dobrymi nowinkami. A właściwie to będę się chwalić ;).

Pierwsza z nich to- DOCZEKALIŚMY SIĘ PIERWSZEGO ZĄBKA!

 Tak, tak....i to szybciej niż się spodziewałam (synek niedługo skończy 5 miesięcy) ;).  Ząbek został odkryty w środę przez moją córę, a raczej za jej pomocą :). Zapytała mnie "mamusiu a Igorek ma już ząbka?" na co jej odpowiedziałam że jeszcze nie bo to za wcześnie po czym tu taka niespodzianka :)!
Niestety razem z ząbkiem przychodzą tez trudności przy karmieniu a mianowicie miałam okazję dzisiaj doświadczyć ugryzienia przez mojego synka podczas jedzenia. AUĆ! Nic przyjemnego, oj nie...przez to mam teraz jakąś taką traumę, ale podołamy i temu! ;) W końcu są nakładki silikonowe i w razie wu trzeba będzie je wprowadzić do użytku codziennego do czasu aż synek nauczy się jeść bez zadawania mamie bólu :).

Teraz druga przyjemna sprawa. Wygrałam swój pierwszy konkurs internetowy! W czwartek taką to wspaniałą informację przeczytałam na swoim meilu. Brałam udział w konkursie "Bądź trendy! Jedz płatki i otręby" i komponując menu na piknik pomyślałam że pewnie to moje nie będzie się nawet umywać do innych propozycji- a jednak jury je docenili ;). A to wszystko za sprawą wspaniałej stronki http://www.prekursorki.pl/. Dnia dzisiejszego otrzymałam paczkę z taką oto nagrodą:

i z taką oto wiadomością:
Niby nagroda skromna ale za to jak się człowiek cieszy z takiej wygranej :D i już zacieram ręce co by tu pysznego z tego wykombinować ;).
No i w dalszym ciągu poluję na konkursy :). A właśnie- przypominam o głosowaniu na zdjęcie moje i mojej córci:
http://ebobas.pl/konkursy/zobacz_zdjecie/41269
http://ebobas.pl/konkursy/zobacz_zdjecie/41270

Miłego wieczorku życzę :)


3 komentarze:

  1. Gratuluję i ząbka i nagrody:)
    Na prekursorkach też juz kiedyś wygrałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wieści - teraz wygrane się posypią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromne gratulacje. I ząbka, i wygranej. Teraz świat nagród zdobywanych w konkursach stoi przed Tobą otworem. :)) Wiadomo, że raz się wygrywa, a raz przegrywa - ale jak coś się uda, satysfakcja niesamowita. :))

    OdpowiedzUsuń