piątek, 14 listopada 2014

LOVI-nkowa nagroda, znowu zmiana w wynikach konkursu i......niespodzianka :D!

Przybywam dziś wieczorną porą tak jak wczoraj obiecałam ;).
Zacznę od tego co wczoraj przybyło do mnie kurierem......a właściwie nie do mnie tylko do Igora, a jesteście ciekawi co???







Ta dam!!!!







Nowe produkty z kolekcji Retro podarowane nam za aktywność na forum w październiku :D! (właściwie to zostałam wyróżniona i dla Nas był tylko kubeczek ale smocie zostały nam odstąpione dzięki hojności pewnej dobrej duszyczki :*)

 Oczywiście Igor zaraz zabrał się za testy ....hmmm....smaku :D jak to ostatnimi czasy bywa w jego zwyczaju ;)

Niestety kubeczek musi jeszcze trochę poczekać bo młody za chiny ludowe nie chce zrozumieć na czym to polega i gdy tylko mama podstawia coś pod nos to otwiera szeroko buziola i czeka....i czeka....i zrezygnowany traci zaineresowanie...i nie wiem jak mu wytłumaczyć że ma się przyssać :P. Smoczki oczywiście już poszły w ruch i zastąpiły te które wypadało już wymienić ;). Cała kolekcja jest po prostu cudowna (i pasuje młodemu do koloru oczu hahahaha- taki żarcik :P).

O smoczkach pisałam już tutaj więc nie będę się powtarzać jak bardzo ogólnie jestem zadowolona z ich jakości ale z pewnością jeżeli kubeczek 360 pójdzie w ruch to pochwalę się Wam moją opinią na ich temat. 


No a teraz niespodzianka!
Chodź może niektórzy już zauważyli......tak, tak....tam po prawej stronie, w takiej ramce. Nie tu.....trochę wyżęj......O dokładnie tu! Mój FANPAGE!! Mój, Wasz, Nasz......zdecydowałam się i przyczyniło się do tego też kilka osób właśnie tu z bloga :). Dziękuje! :* I mam nadzieję, że będziecie mnie wspierać i razem ze mną tworzyć wspaniałe grono mam, koleżanek, blogerek, czy też zwykłych użytkowników. To jest dla mnie, dla Was i dla Nas. Do tego wszystkiego 14 polubień od samego rana.....strasznie to motywujące :)...dziękuje. No ale nie będę już tu słodzić i.......

Na sam koniec chcę Was poinformować, że po raz drugi jestem zmuszona zmienić wyniki konkursu. Również dalej nikt nie zgłosił się po odbiór jednego z trzech zestawów butelek (a kurcze myślałam że takie piękne buteleczki to każdy by chciał :( ).  Z racji tego, że goni mnie termin zgłaszania zwycięzców i że dwie osoby pomimo nagrodzenia za kreatywność się nie zgłosiły postanowiłam nieco odstąpić od reguły. Chcę nagrodzić osobę która może i nie napisała jakiegoś tam wierszyka czy opowiadania ale wciąż tu jest pomimo iż już dawno po wynikach i która dalej udziela się chodź ją o to nie prosiłam.
CAT GIRL 
Bardzo proszę Cię o przesłanie mi adresu do wysyłki wraz z numerem telefonu na meila ewcia.cerien@gmail.com i z całego serca gratuluję! :)

Pozdrawiam i życzę miłej nocy :)

3 komentarze:

  1. Dla Twojego małego kawalera rzeczywiście ładnie pasuje kubeczek i smoczki do koloru oczek :) Moja siostra też miała problem z tymi kubkami niekapkami bo jej mała nie mogła zrozumieć o co chodzi :) no ale jakoś sama później na to wpadła :)
    Co do fanpage to zaraz polubie :) super, że założyłaś bo jednak niektórzy wolą polubić i obserwować na Facebooku niż na blogu :)
    Co do wygranej, to szkoda, że te dwie osoby sie nie zgłosiły po nagrode, pewnie w ogóle zapomniały że brały udział w konkursie bo i tak bywa, no ale cóż.. naprawde bardzo sie ciesze i dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenty dla Igora, z pewnością się ucieszył :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie i super trafić na taką dobrą duszyczkę:) Do kubeczka jeszcze się przyzwyczai i będzie pił jak szalony:)
    Gratuluję FanPage:) Na facebooku nie udzielam się, ale jak będziesz na G+ to bardzo chętnie:)

    OdpowiedzUsuń