poniedziałek, 10 listopada 2014

Wyniki konkursu!!

Ufffff......ciężka sprawa.....ojjjj ciężka :)

Po długim namyśle, rozważaniu i kilkakrotnym czytaniu tych samych wypowiedzi aby wybrać te do których trafią butelki w końcu zdecydowałam.........ale zanim podam wyniki chcę powiedziec kilka słów :)

Ponad 70 zgłoszeń!!! Dziękuje, bardzo dziękuję za tak duże zainteresowanie moim konkursem! Zdecydowanie przewyższyło to moje najśmielsze oczekiwania!
Wybór zwycięzców wśród tak wielu zgłoszeń był na prawdę sporym wyzwaniem....niestety już na starcie kilka zgłoszeń został zdyskwalifikowanych przez brak podpisu :(. Z bolącym sercem przypominam też że czekałam na kreatywne wypowiedzi :(. Rozważałam nawet zmianę nieco zasad ale niestety byłoby to nie fer w stosunku do osób które faktycznie ustosunkowały się do wymogów konkursu jakie były od samego początku i napracowały na swoimi wypowiedziami.
Przeczytałam wszystkie zgłoszenia jakie zostały przez Was napisane.....były i te zabawne ale i tez takie które chwytały za serce.....aż żałuję, że nie mam żadnych dodatkowych zestawów albo nawet pojedynczych butelek które mogłabym podarować osobą wyróżnionym.


No dobrze powiedziałam co chciałam i co leżało mi na sercu i przechodzę do tej najprzyjemniejszej części mojego dzisiejszego postu. Osoby wybrane przeze mnie będą podane wraz z treścią zgłoszeń żeby nie było wątpliwości za co nagroda została przyznana ;)

Pierwszy zestaw trafia do pewnego Pana który rozbawił mnie mocno swoją wypowiedzią i pomysłem:


ŁUKASZ ZUBRYCKI

Wpadłem na pogawędkę do siostry i siostrzeńca, rozsiadłem się wygodnie na kanapie.
Po jakiejś godzinie poczułem że na czymś siedzę i zorientowałem się że to coś jest pęknięte.

- Czemu dajesz Julkowi popękane zabawki?
- To nie jest zabawka i nie jest popękana... czekaj, czekaj... HEJ! Połamałeś mu butelkę!
- To nie ja! Była już taka kiedy tu przyszedłem, wiem bo widziałem.

Wybiegłem z płaczem z pokoju, teraz siedzę pod zlewem w łazience i muszę załatwić młodemu nową zabaw... BUTELKĘ.

Drugi zestaw za jako pierwszy wierszyk wśród zgłoszeń który bardzo mi się spodobał oraz za to że dzieciątko chyba sobie samo te buteleczki wyśniło trafia do:

RUTKA87

  Butelki bardzo dla mojego synka wygrać chce
Choć konkurencja pewnie duża, to się wie!
Zależy nam bo takich nie posiadamy
A butelek jak na lekarstwo w domu mamy.
Te są kolorowe i o takich marzymy
Piękne, i aż trzy, więc może wygranę wyśnimy???
Ja i moje dziecię trzymać kciuki będziemy
I za dobrą zabawę już dziękujemy!!!

Trzeci  zestaw za przyjazną formę i powplatane rymy trafia do:

JOANNA LITWA


Chcemy! ba! Nawet bardzo pragniemy otrzymać wygraną.
Lubimy butelki, a póki co, żadnej w szafie nie mamy.
Wciąż dzielnie - choć z komplikacjami, na urodzenie czekamy.
I los tak miło przypadki poukładał, że termin tego "losowiska" (07.11) z naszym teoretycznym dniem porodu poskładał:)
Będziemy bardzo wdzięczni, za tak miłe dary, podzielimy się z bliskimi swoimi opiniami, że Canpol to marka godna jest fortuny, że piękna, kolorowa i przyjazna dzieciom.
Na koniec już tylko – my wiemy, że Każdy Butelki Canpola mieć może-
ale my z synkiem prosimy MAMĘ Cerien - niech nam DOPOMOŻE ! :)

  Wyżej wymienione osoby bardzo proszę o przesłanie mi drogą meilową na adres ewcia.cerien@gmail.com dane do wysyłki (adres i numer telefonu dla kuriera) w ciągu trzech dni. Jeżeli w tym czasie ktoś ze zwycięzców się nie zgłosi jestem zmuszona wybrać następnego.

A tymczasem wciąż zapraszam Was do Blogsfery gdzie możecie zgłaszać się do testów lub do organizacji konkursów. 

4 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję w imieniu swoim i synka!!!
    Z zapartym tchem śledziliśmy konkurs jak i całego bloga. Zgłoszeń cała masa, tym bardziej jest nam niezmiernie miło!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wierzę jeszcze , że udało się nam wygrać :) Z tej radości , chyba zaraz urodzę :) Dziękuje!!
    Joanna Litwa

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranym. :)
    To miałaś trudny wybór, Cerienko. :)

    OdpowiedzUsuń