wtorek, 12 sierpnia 2014

Nasze paczuszki ciąg dalszy

Dziś króciutko, pędzę tylko się pochwalić ;)
Tak jak pisałam w piątek, wczoraj dotarła do mnie paczuszka od LOVI za aktywność na forum w lipcu :). W tym miesiącu jest do wygrania laktator ręczny i wkładki laktacyjne więc drogie mamy do dzieła! A o to co zawierała moja paczuszka:







Smoczki już poszły w ruch :) Swoją drogą Igorkowi chyba nieco zeszczuplała buźka bo już mu się tak nie odznaczają jak kilka miesięcy temu ;). Na buteleczki niestety trzeba jeszcze poczekać i muszą swoje odleżeć bo są od 12+ i 16+ ale na pewno się nie zmarnują :). No a synek bardzo był zadowolony z niespodzianki :).

Oprócz tego dzisiaj dotarł do mnie mój pierwszy produkt do testowania od TestMeToo a jest nim:


Uwaga, uwaga....!!





 

Sos CHILI słodko-pikantny firmy Tao Tao!

Jest to dla mnie wyzwanie bo to moje pierwsze testy poza Banglą ale tez niezmiernie się cieszę bo sos z pewnością zostanie skonsumowany z apetytem- u mnie wszyscy pikantno-lubni :D Nawet córa lubi ostre :)

No cóż życzę miłego i słonecznego dnia :).

7 komentarzy:

  1. Gratuluję testów. :) Też dostałam się pierwszy raz do testów TestMeToo z tym sosikiem. Nie wiedziałam, że Lovi nagradza za aktywność. Świetna ta paczucha od nich. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna paczka od Lovi - mam ten kubeczek, ale jakos mój smyk nie chce z niego pic... szkoda, bo uważam , że jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no my niestety na testy musimy poczekać ale też uważam że są świetne i liczę że mój smyk je zaakceptuje :)

      Usuń
  3. o wow! żebym to ja dostawała takie paczuszki :)

    zapraszam na konkurs: http://www.tosiowamama.pl/2014/08/konkurs.html :)

    OdpowiedzUsuń