piątek, 8 sierpnia 2014

Podsumowanie

Dawno mnie nie było oj dawno. Nie mam czasu po prostu. Wakacje są wiadomo...do tego wciąż goście- jedni wyjeżdżają drudzy przyjeżdżają...wesoło jest a ja z bólem stwierdzam że zaniedbuje bloga. Dlatego też przychodzę dzisiaj z mały podsumowaniem.
Co tez wpadło w moje ręce w ostatnim tygodniu?

W poniedziałek zawitał do mnie eyeliner The One firmy Oriflame, który otrzymałam do testowania dzięki stronie serwis uroda. Uwielbiam takie gadżety więc z miła chęcią go przetestuję :)


 Ostatnio dzwoniła do mnie przemiła Pani (z pewnością to dzięki mojej zgodzie na przetwarzanie danych w celach marketingowych na którejś ze stron mój numer do nich trafił) z Natural Pharmaceuticals i proponowała mi darmowe opakowanie witaminek dla starszego dziecka. Pokusiłam się pomimo iż muszę ponieść koszt dostawy i takim to sposobem we wtorek dotarły do mnie rybki Omega Marine Junior które córa zdążyła już bardzo polubić ;)


Miesiąc temu wygrałam w konkursie na Tesco Loves Babie (a raczej zostałam wyróżniona ;) ) kosmetyki dla mego młodszego smyka firmy Nivea Baby. Nagrodzoną historię możecie przeczytać tutaj (podpisane oczywiście Ewelina) a o to co dzisiaj do mnie dotarło :) :

 A tak mój smykol cieszy się z prezentu ;)

No i dotarła do mnie dzisiaj też druga paczuszka z Canpol Babies z produktami do testowania :). Każda z mam może co miesiąc próbować zdobyć paczuszki, wystarczy się zarejestrować na tej stronie i być aktywnym użytkownikiem bądź (jak było w moim przypadku) dodać poradę. W tym miesiącu do testowania jest karuzela i książeczka a że my karuzelę już posiadamy to o drugą się nie ubiegamy ;) Poniżej to co będziemy testować:



Trochę się tego nazbierało a w poniedziałek będziemy oczekiwać kolejnej paczuszki od  Lovi za aktywność na forum w lipcu :).
Postaram się na dniach również zamieścić w końcu recenzję butelek Canpol babies Easystart :)

A Wam jak minął lipiec? Jakieś nagrody były? :) A może nagrody w innej postaci? :) Bardzo ciekawa jestem :)
Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. tak się akurat w tym miesiącu złożyło że tyle paczek przyszło ;)

      Usuń