sobota, 9 sierpnia 2014

Recenzja butelek Easystart Canpol babies z serii owoce

Jak obiecałam tak się postarałam :) Dziś postanowiłam z opiniować w końcu butelki Canpol babies EasyStart z serii "owoce" które dostałam do testowania od bangli( tym samym na dniach powstanie też ranking butelek).



Oto takie to butelki otrzymałam do testowania.


Butelkom tym można przypasować smoczki różnych rozmiarów co widać na zdjęciu wyżej. W dodatku w sprzedaży są też smoczki do kaszki (nr 4) i trój-przepływowe (nr5).


Elementy z jakich składa się butelka.




Moja opinia:
Buteleczki mają na prawdę fajny kształt. Są lekko wcięte bo bokach co pozwala wygodnie je trzymać. Butelka jest szerokootworowa (co oczywiście uważam za duży plus) jednak nie aż tak jak np. butelki TT. Wygląd ogólny czyli kolorystyka oraz wzorki mogą być....zdecydowanie mam jakiś sentyment do butelek niekolorowych ale nie jest to najważniejsze. Nadruk na butelce wydaje się solidny i póki co miarka się nie starła więc to również zaliczam do dużych plusów gdyż w większości butelek miarka po jakimś czasie jest niewidoczna. Jeśli chodzi o smoczek to powiem tak- kształt ogólnie ok, zawór antykolkowy (lub jak ja lubię mówić otwór odpowietrzający) działa jak należy ale niestety z piersią mamy niewiele to ma wspólnego. Igorek nie chce z tej butelki pić...wypluwa smoczka, zaciska usta...powiem szczerze że dopiero od niedawna zdarzy mu się wypić z tej butelki wodę ale to tez z oporem. Butelka ogólnie jest fajna (i niedroga) ale bardziej dla dziecka które jest na mm. Dziecko pijące na co dzień z piersi nie chce z niej pić...przynajmniej moje dziecko a są butelki z których ciągnie bez problemu.

Miłego dnia :)

2 komentarze:

  1. My z malutką testujemy. Początkowo było trudno się przestawić, ale jest coraz lepiej. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no u nas też coraz lepiej ale wciąż go do końce nie przekonują ;)

      Usuń