wtorek, 1 lipca 2014

HIPPciowa niespodzianka

Zaledwie w sobotę otrzymałam meila z informacją że udało mi się wygrać nagrodę gwarantowaną w konkursie HIPP a już wczoraj dotarła do mnie paczuszka. No właśnie paczuszka, a ja czekałam na kopertę z kuponami rabatowymi :).



No ale jak się okazało (również po rozmiarach ;) ) paczuszka nie zawierała tylko kuponów ale i niespodziankę-  poradnik żywieniowy, łyżeczkę oraz obiadek dla dzieciątka.


Mało tego wśród kuponów rabatowych jest jeden na odbiór drugiej takiej paczuszki w Rossmanie :).



No to nam HIPPcio zrobił miłą niespodziankę :). Trzeba wybrać się do Rossmana i przy okazji wyrobić kartę synkowi Rosnę :).

No a póki co marchewka z ziemniaczkami tak synkowi smakowała że aż buziulkę otwierał gdy z daleka widział że łyżeczka jest napakowana. Początki rozszerzania diety na razie idą bez żadnych komplikacji. Jabłuszko i sama marchewka już przerobiona, teraz czas na dodatki do marchewki :). A no i zapomniałam że synu podstępem przyssał mi się do melona, tak mu smakował że oddać nie chciał...no i na szczęście nic mu po nim nie było ;).

Oprócz tego wygrałam w konkursie tej oto blogerki --> link skarpetki złuszczające Butterfly które z miłą chęcią wypróbuje i nie omieszkam podzielić się z Wami opinią :)

Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Gratuluję. My dostaliśmy same kupony ale też się bardzo ucieszyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. poważnie? O popatrz a to myślałam że wszyscy dostają taką paczuszkę ;) A kuponik na paczuszkę do odebrania w rossmannie dostaliście?

    OdpowiedzUsuń
  3. no niestety nie wszyscy otrzymali takie paczuszki, my również otrzymaliśmy same kupony rabatowe, wśród nich niestety nie było kuponu na taka paczuszkę, ale miło, że rabaty się trafiły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mnie dziewczyny szczerze zaskoczyłyście...

      Usuń
  4. Super! a ja od Hipp'a nic nie dostałam:(

    OdpowiedzUsuń