środa, 8 października 2014

No to mamy pierwszy KONKURSIK!

No i nadeszła ta wiekopomna chwila kiedy to przychodzę do Was z niczym innym jak z....
...moim pierwszym KONKURSEM! :D

Cieszycie się??? Bo ja bardzo :D! Więc nie będę tu pitolić tylko przechodzę do rzeczy ;)

Do wygrania mam dla Was 3 zestawy butelek EasyStart firmy Canpol babies z serii "owoce". W skład zestawu wchodzi butelka 120ml, 240ml i 300ml. Ja już je testowałam i moją opinię możecie znaleźć tutaj.




 Informacja od producenta na temat butelek:

Nowa, przejrzysta butelka wykonana z najwyższej jakości polipropylenu. Jest trwała i bezpieczna - spełnia najwyższe normy jakości.
Zaprojektowana przy współpracy z doświadczonymi mamami, umożliwia karmienie naprzemienne bez ryzyka częstych kolek
Nowy zawór antykolkowy
Umożliwia bezproblemowe odpowietrzanie smoczka, zmniejszając ryzyko wystąpienia kolki
Kształt smoczka zbliżony do piersi mamy
Ułatwia łączenie karmienia piersią i butelką
Szeroki otwór i trwała, precyzyjna skala
Pozwalają na łatwe przygotowanie mleka
Nowa, najwyższa jakość surowca (PP)
Zapewnia przejrzystość, trwałość i bezpieczeństwo (BPA 0%) butelki
Butelka jest kompatybilna z laktatorem ręcznym i manulanym EasyStart. Możliwość bezpośredniego odciągania pokarmu do butelki ułatwia bezpieczne karmienie dziecka, świeżo odciągniętym mlekiem mamy.
Standardowo wyposażona w antykolkowy smoczek silikonowy o przepływie wolnym 3-6m+




Jak wejść w posiadanie takiego zestawu???
Wystarczy odpowiedzieć na pytanie: "Dlaczego to ty powinnaś/powinieneś wygrać butelki Canpol babies?"
a następnie zacisnąć mocno kciuki i poczekać na wyniki konkursu, a może to właśnie Twoja wypowiedź zostanie wybrana! ;). Czekam na kreatywne wypowiedzi :). 

Z racji że konkurs nie jest kierowany tylko do osób prowadzących bloga bardzo proszę aby osoby które będą pisały jako niezalogowane zamieściły podpis pod wypowiedzią żeby łatwiej było mi później wyłonić zwycięzcę. Zgłoszenia bez podpisu nie będą brane pod uwagę.

Tak więc zapraszam do zabawy :). Wszelkie upublicznianie tego konkursu, banery na blogach i zachęcanie znajomych mile widziane :). 

Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest autorka bloga czyli ja- cerien
2. Sponsorem nagród jest firma Canpol babies.
3. Konkurs trwa od 8.10 do 7.11 do północy. Zgłoszenia dodane po tym czasie nie będą brane pod uwagę.
4. Warunkiem koniecznym do udziału w konkursie jest pozostawienie podpisu pod wypowiedzią.
5. W konkursie do wygrania są trzy zestawy butelek Canpol babies.
6. Wyniki pojawią się na blogu w ciągu 2 dni od zakończenia konkursu, a zwycięzcy zostaną poproszeni o przesłanie danych adresowych niezbędnych do wysyłki nagród w ciągu kolejnych 3 dni. W przypadku nie zgłoszenia się w wyznaczonym terminie wybieram kolejnego zwycięzcę. 
7. Rozdanie nie jest konkursem w rozumieniu ustawy o grach hazardowych.
8. Nagrody są wysyłane jedynie na terenie Polski. 



Na koniec chcę jeszcze dodać że produkty dla Was zdobyłam dzięki blogsferze więc jeżeli posiadasz bloga to zachęcam do rejestracji bo co miesiąc kolejne nowe testy ;). 




Powodzenia! :)

 








79 komentarzy:

  1. No to będę pierwsza:)
    Chciałabym wygrać butelki, ponieważ od października mój szkrabek poszedł do żłobka (ja studiuję dziennie). Mam już jedną butelkę Canpolu i się sprawdziła, a że potrzebny zestaw butelek tak samo do żłobka jak i do domu, byłoby super jakby trafiły właśnie do mojego Antosia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym wygrać te wspaniałe buteleczki o ślicznych kolorach dla mojego synka,ponieważ wiem ze prucz tego ze sa śliczne to bardzo fajne, synek ma juz jedna z tej firmy i bardzo uwielbia pic z niej mleczko, sa bardzo wygodne w trzymaniu podczas karmienia i chcialabym wygrac je dla mojego synka re buteleczki z ktorych pil by soczki i herbatki ktore bardzo uwoelbia:-)Ewunia333

    OdpowiedzUsuń
  3. Butelki bardzo dla mojego synka wygrać chce
    Choć konkurencja pewnie duża, to się wie!
    Zależy nam bo takich nie posiadamy
    A butelek jak na lekarstwo w domu mamy.
    Te są kolorowe i o takich marzymy
    Piękne, i aż trzy, więc może wygranę wyśnimy???
    Ja i moje dziecię trzymać kciuki będziemy
    I za dobrą zabawę już dziękujemy!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Butelki powinna wygrać moja córeczka, ponieważ ma ona dopiero 3mc i wciąż szukam odpowiednich dla niej butelek. Córka urodziła się z wadą podniebienia, dlatego butelki, których używa powinny być o odpowiedniej strukturze. Niestety wada uniemożliwila mi podawanie mleka z piersi. Jednak butelki które są do wygrania na Pani blogu, z pewnością pomogłyby nam w codziennym karmieniu.
    Pozdrawiam Beata B.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym wygrać te buteleczki dla mojego syna ponieważ nasze butelki które mamy od urodzenia przesiąknęły brzydkim zapachem jaki nadaje mleko nutramigen , ten zapach mozna porównać do brudnej szmatki.. :( Fajnie by było wygrać nowe butelki ponieważ synek mógłby inne napoje pić w nie śmierdzących buteleczkach:). Aleksandra G. Sopot

    OdpowiedzUsuń
  6. Z powodu alergii nie mogę karmić synka piersią. Od urodzenia bardzo wymiotuje, już raz z powodu odwodnienia trafiliśmy do szpitala. Położna zaproponowała żebyśmy zaczęli go karmić butelką antykolkową i faktycznie, jest duża poprawa. Butelka którą mamy jest o pojemności 90 ml dlatego fajnie, gdybyśmy to my wygrali taki zestaw na dalsza przygodę z butelkowym karmieniem. Pozdrawiam Ewelina Owczarek

    OdpowiedzUsuń
  7. Za niedługo będą zęby i koniec karmienia piersią, bo mała już teraz gryzie jak diabli. Trzeba będzie przejść na butelkę więc taki zestaw byłby dla nas idealny.

    OdpowiedzUsuń
  8. C -udowny wygląd te butelki mają,
    A młodym mamom bardzo się przydają,
    N -a kolki będą lekarstwem skutecznym,
    P -raktycznym sprzętem, a przy tym - bezpiecznym.
    O wygranej marzymy - ja i dwie córeczki,
    L -ubiące niesłychanie picie z buteleczki. :)

    pozdrawiam-Marta Ścibiorska, Warszawa

    OdpowiedzUsuń
  9. Przy córce która ma 1,5 roku popełniałam wiele błędów w wyborze butelek: do mleka, picia itd. Butelki róznych firm przeciekały przy mocniejszym ssaniu dziecka, wciągał sie smoczek. Za poł roku spodziewamy sie drugiego bobasa i wierze, że te butelki będą w końcu odpowiednie i trwałe. Bardzo chciałabym by znalazły sie w wyprawce dla kolejnego maluszka :) Wystarczyłyby na bardzo długo ze względu na wielkośc. Pozdrawiam Serdecznie i licze, że może szczęście sie do Nas uśmiechnie :) Dominika Betka

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym wygrać zestaw buteleczek Canpol, bo to lepszy start dla maluszka na jego nowej drodze życia, jak również odciążenie rodzicielskiego portfela. Nie ukrywam, że z pierwszym smykiem jakieś 5 lat temu również używaliśmy butelek Canpol, jednak nie miały one tylu fajnych bajerów. Wiadomo technika idzie do przodu, a wraz z nią i wygoda, więc miło by było te cuda techniki wypróbować.
    Trzymam za siebie kciuki!
    Mama listopadowa, po raz drugi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym wygrać zestaw buteleczek Canpol, ponieważ posiadamy już jedn.ą buteleczke z firmy canpol która bardzo przypasowała synusiowi wraz ze smoczusiem... Buteleczki są ładne i kolorowe i ślicznie się prezentują... Jeżeli udało by się wygrać to podzielimy się nimi z kuzynki bliźniaczkami ponieważ mają ciężką sytuacje finansową... Pozdrawiam Sylwia Kaczmarek..;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcemy! ba! Nawet bardzo pragniemy otrzymać wygraną.
    Lubimy butelki, a póki co, żadnej w szafie nie mamy.
    Wciąż dzielnie - choć z komplikacjami, na urodzenie czekamy.
    I los tak miło przypadki poukładał, że termin tego "losowiska" (07.11) z naszym teoretycznym dniem porodu poskładał:)
    Będziemy bardzo wdzięczni, za tak miłe dary, podzielimy się z bliskimi swoimi opiniami, że Canpol to marka godna jest fortuny, że piękna, kolorowa i przyjazna dzieciom.
    Na koniec już tylko – my wiemy, że Każdy Butelki Canpola mieć może-
    ale my z synkiem prosimy MAMĘ Cerien - niech nam DOPOMOŻE ! :)

    Joanna Litwa

    OdpowiedzUsuń
  13. Butelki powinien wygrać mój synek, ponieważ jesteśmy przed zmianą butelek. Do tej pory używalismy butelek Avent i chciałabym zmienić te butelki na inne i myslałam wlasnie i Canpol. Do tego są tak sliczne i urocze, że z pewnością spodobają się mojemu smykowi:) Już widzę jak słodkimi paluszkami pokazuje owoce na butelkach i bawi się kolorowymi zatyczkami, bo już coraz więcej rzeczy zauważa i rozróżnia:) Zresztą mógłby to być taki troszkę spóźniony prezent na urodzinki, ktore miał dokladnie miesiąc temu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że zakręciłam się i zapomniałam o podpisie, mogłabyś wyedytować zgloszenie i dorzucić?:
      Dominika
      InspiracjeOnline

      z góry dziekuję:)

      Usuń
    2. nie widzę takiej opcji więc chyba nie mogę tego zrobić ale widac Twój nick więc jest ok ;)

      Usuń
    3. Jestem dojrzałą (39 lat), ale młodą mamą 4 msc Hani,która uwielbia pić mamine mleko z butelki nie z piersi. W związku z tym taki komplecik buteleczek na pewno uszczęśliwiłby moją córcię tym bardziej,że na co dzień korzystamy z buteleczek , smoczków i podgrzewacza z Canpolu. Mama Kasia z Koszalina
      P.S. Przeczytałam poprzedni wpis. Pozdrawiam serdecznie i życzę Mateuszowi z Tarnowa aby jemu się poszczęściło i dostał upragnioną butelkę dla córci Korneli

      Usuń
  14. Mała bardzo by się ucieszyła gdyby dostała te butelki :) raz już je miała i były świetne. Dzięki nim nauczyła się pić z butelki :D Teraz dostaję różne soki więc nowa butelka by się przydała :D
    Agnieszka Dąbrowska.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym bardzo wygrac ten zestaw butelek bo niedlugo bede miala malego szkrabka. Jest to moje pierwsze dziecko i nie bardzo mam doswiadczenie w tych wszystkich sprawach. Wiem ze rywalizacja bedzie duża ale mam mała nadzieje ze uda sie wygrac mi i mojemu malemu synkowi ten zestaw by móc wypróbować firme Canpol:) pozdrawiam :)
    Paulina Błaszczyńska

    OdpowiedzUsuń
  16. 20 września na świat przyszła moja ukochana córeczka Oliwia. Ponieważ nie mam pokarmu to od początku Oliwka jest karmiona MM. Oliwka to typ żarłoka pożeracza za którym nie nadążam z myciem butelek i z chęcią przygarnęłabym nowe ku zadowoleniu swojemu jak i mojej aktualnie Śpiącej Królewny
    Agnieszka Jabłońska

    OdpowiedzUsuń
  17. Miło by mi było przetestować taki zestaw butelek ponieważ mam małego synka i narazie pije z małej butelki 120ml, ale będą potrzebne większe do dalszej kontynuacji karmienia, a mój synek jest wcześniakiem i próbowaliśmy już butelek różnych firm i biedactwu bardzo dużo mleka cieknie bokami bo chyba smoczki mu nie odpowiadają kształtem, próbowaliśmy tak zachwalanych na kształt anatomiczny piersi NUK i AVENT, ale nie zdały egzaminu, ciągle szukamy, było już babyono, lovi i kilka innych, ale canpolu jeszcze nie spróbowaliśmy, jakoś uszły naszej uwadze i jestem bardzo ciekawa czy może byłoby lżej ssać mojemu maleństwu.
    Karolina Krakowiak, Oleśnica L.M.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jagódka i Paulina11 października 2014 08:44

    Witam uważamy że powinnyśmy wygrać zestaw buteleczek ponieważ na niego zasługujemy. Kto inne jak nie dwie piękne kobiety jedna czteromiesięczna powinien go otrzymać. Takie śliczne kolorowe i piękne buteleczki byłyby dopełnieniem naszego szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  20. Bo właśnie kończymy roczek-może prezencik��
    A teraz serio��
    Każda mama roczniaka wie ile butelek potrzeba.
    Mleko,kaszka,soczek(akurat3��)
    Mój synek to taki głodomorek
    Bez przerwy jak nie mleczko to piciu jedną butlą nie możemy nadążyć
    Bardzo by nam się takie przydały
    Nie dość,że kolorowe to jeszcze w różnych pojemnościach
    Czego można jeszcze chcieć ��
    Firmę Canpol znam już od prawie 13 lat (tyle ma mój najstarszy syn)
    Znamy i kochamy za wszystkie produkty Canpol
    A wysłużyło się u nas trochę ( mam 4 dzieci)
    Tak więc trzymamy kciuki za siebie i inne dzieciaczki
    Powodzenia
    Agnieszka
    agakrol40@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Uważam, że powinniśmy wygrać butelki ponieważ to jedyna rzecz jakiej jeszcze nie kupiłam. Widocznie takie przeznaczenie i czekało właśnie na taki konkurs :) Mój synek urodzi się w grudniu, to moje pierwsze maleństwo i byłabym szczęśliwa posiadając butelki canpol babies ponieważ słyszałam, że są bardzo dobre.

    Bathis Patrycja i Filipek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. "Dlaczego to ty powinnaś/powinieneś wygrać butelki Canpol babies?"

    Niedługo po raz pierwszy zostane mamą cudownej słodkiej dziewczynki :) Mam już sklompletowaną wyprawkę dla dzidzi, brakuje tylko buteleczek, pampersów i drobnych rzeczy. Byłabym szczęśliwa wygrywając jeden z tych 3 zestawów, ponieważ firma Canpol jest jedną z najlepszych firm, która oferuje produkty dla bobasków :) Co więcej, od małego będe zmuszona karmić malutką buteleczką mm, więc byłoby wspaniale gdybym miała szansę przetestować te cudeńka :) Myślę, że naprawdę ułatwiłyby mi życie

    OdpowiedzUsuń
  23. pragnęłabym wygrać dla mojego synka (5m) butelki Canpol Babies ponieważ smoczki mamy i bardzo się sprawdziły synek tylko je chce ssać :-) chcielibyśmy spróbować buteleczek bo takie śliczne i kolorowe wpływają dobrze na wzrok dzidziusia :-) i są po prostu potrzebne do picia na mleczko na kaszki a nawet żeby jedna stała w zapasie u dziadków :-)) chcemy je przetestować i wyrazić się o nich oczywiście jak najbardziej pozytywnie. Ściskamy cieplutko. Mama Alina G

    OdpowiedzUsuń
  24. Dlaczego ja miałabym wygrać te buteleczki? Istnieją 2 niepodważalne argumenty! ;)
    1. Zostanę już niedługo mamusią, po raz pierwszy....Jestem lekko przerażona, ale już nie mogę się doczekać tych chwil! Buteleczki będą jak znalazł, dla mojego dzidziusia - dzidziusia - bo nie sprawdziłam płci, ot taka - "Kinder Niepodzianka" ;) ! Czytałam opinie na temat nowinek "technicznych" zastosowanych przy ich produkcji. Z całą pewnością, to ułatwi "Nowicjuszce" zajęcie się dzieckiem. Sama podzieliłaś się pozytywnym,i opiniami na ich temat. Wierzę, że dzięki nim, pierwsze chwile, kiedy stanę się mamą, będą prostsze. nie popełnię tylu gaf i nie zrobię maluszkowi krzywdy....
    2. Śniłam dzisiaj o zakupach, które jeszcze muszę zrobić. Wstałam rano z myślą, o buteleczkach właśnie. No toż to przecież, nie może być przypadek ;) Buteleczki ewidentnie same chcą trafić w moje rączki! Są mi przeznaczone....Zresztą, kochana, jak się wsłuchasz, to na pewno sama to usłyszysz - ciiiiiiii - słychać prawda? Wystukują w opakowaniach rytm ..... "Chcemy trafić do Ewelinki i jej maluszka....." taaaaaaaak! To ewidentnie przeznaczenie :) Zawieść, tylko mnie, to pikuś..... Ale nie można chyba zrobić przykrości maluszkowi i tym Wyjątkowym buteleczkom, prawda? :) Spełnijmy zatem ich marzenia i niech trafią do mojej kuchni :)

    Ewelina D.
    mój adres mail do kontaktu: ewelina_gizycko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Bo urodziłam typowego faceta ... lubi cycki... sa cycki jest impreza, mozna muldać, ślinić, gryźć i wiesz, że TA kobieta cie kocha to ci nic nie zrobi.

    Wiem, że miłość to cierpienie, ale SYNU! MAMUSIA CHCIALABY JESZCZE URODZIĆ CI BRACISZKA LUB SIOSTRZYCZKĘ, WIEC TERAZ WYGRAM CI BUTELECZKI I "NAUMISZ" SIĘ SSAĆ BUTLĘ :D bo cycki opadają ;) (piszę wprost jak jest... życie! ) ;)

    marttoolla
    marttoolla@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Chciałbym wygrać butelki Canpol Babies, ponieważ choć jestem mężczyzną, to czuję wewnętrzną potrzebę karmienia maluszka. Butelka pozwoli i mnie zaznać tego wspaniałego uczucia, gdy mały brzuszek błogo się napełnia, na malutkiej twarzy zamiast grymasu pojawia się spokój a nerwowe ruchy maluszka zmieniają się w rozkoszny spokój. :) A jako, że karmić piersią nie mogę (choćbym nie wiem jak chciał :)) to butelki rozwiązałyby kłopot. :)

    Pozdrawiam
    Jarek

    jarek_chal@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam,
    Mój synek ma 3,5 m-ca. Karmię go piersią, jednak chyba mam coraz mniej pokarmu i już zaczynam przygotowywać się do karmienia małego butelką. A to nie takie proste. Już sam wybór mleka i butelki to nielada wyzwanie. Na rynku jest taki duży wybór produktów!!! Ale co ja mam wybrać!!! Postanowiłam, że o mleko zapytam poprostu pediatrę. Ale w kwestii butelki to raczej mi nie pomoże! Czytałam w internecie o butelkach różnych firm, ale każda ma swoich zwolenników i przeciwników. Każdy producent przekonuje, że jego jest najlepsza! Tylko którą wybrać i która będzie najodpowiedniejsza dla mojego synka? Szukając informacji o butelkach znalazłam Twoją stronę i postanowiłam spróbować. Znam firmę Canpol, mam kilka rzeczy dla małego tej firmy i jestem z nich naprawdę zadowolona. Pomyślałam więc, że ich butelki też muszą być dobre. Ale ostatecznie przekonały mnie kolorowe obrazki na butelkach, nie wszystkie firmy mają takie w ofercie. To fajny sposób na to, żeby jedzenie nie było nudne i monotonne. Mój synek zaczyna odkrywać świat zabawek, lubi kolorowe grzechotki i gryzaki. Myślę, że kolorowa butelka też mu się spodoba.

    Pozdrawiamy
    mama Monika i synek Mateusz
    monika240@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. By nam mleczko smakowało
    i się nie ulało
    Z buteleczki EasyStart
    będzie pił mój mały skrzat.
    Druga będzie na herbatkę
    gdyby Marcelek miał czkawkę.
    Trzecia zaś na soczek
    bo mój Misio lubi smoczek.

    Ania
    anulla90@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Chciałabym otrzymać te butelki ponieważ w niedługim czasie zostanę po raz kolejny mamą a moje maleństwo miałoby idealne butelki do mleczka i herbatek. Byłby to super prezent dla maleństwa.

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam, chciałabym aby butelki trafiły w moje ręce, gdyż spodziewam się pierwszego synka. Termin porodu zbliża się wielkimi krokami. Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z przewidywaniami lekarza to już na początku grudnia powiększy się moja rodzina. Bardzo cieszymy się z mężem z tego powodu. Butelki z pewnością niejednokrotnie okażą się przydatne. Na początku myślę o naturalnym karmieniu jednak nawet wówczas użycie butelek jest konieczne, przykładowo do herbatek czy też do mleka, gdy z maleństwem w domu musi zostać tatuś. W późniejszym czasie też dojdą kaszki, więc butelki będą służyć maleństwu przez dość długi czas.

    Aknezz
    http://aknezz.blogspot.com/

    aknezz.blogspot@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. R. Janusz
    Mam 48 lat i jestem młodym dziadkiem mam - przynajmniej takim się czuję. 6 miesięcy temu moja córcia Asia urodziła pierworodną wnuczkę Oliwkę. Okropnie za nimi tęsknię i bardzo ich mi brakuje a przyczyną jest duża odległość bo ponad 600 km. W listopadzie zobaczę ją drugi raz i chętnie bym ofiarował drobny prezent, który by się przydał do karmienia czy podawania herbatki, bo Asia pójdzie do pracy!

    Romuald
    romekj23@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Nasz synek z łóżka nie wstanie gdy butelki nie dostanie firma Canpol nam pomaga i synkowi szybko dogadza
    fajna sprawa butelkowa bo jest bardzo kolorowa w dużej mleczko będzie smakowało w średniej herbatke kosztowało a najmniejsza dostanie zadnie wlejemy do niej soczek na drugie śniadanie.. Będą nam służyć w szafce na pewno nie będą się kurzyły :)
    Marianna
    mariannafabrowska1@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. NIGDY NIE LUBIŁAM PIĆ ZE ZWYKŁYCH KUBKÓW ;)
    Pozdrawiam
    Beata
    beata.poswiata2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. chętnie buteleczki przygarniemy bo to produkt z Canpol niezastąpiony herbatka mleczko kaszka to wszystko dla naszego bobaska wspaniały zestaw się trafi godny naszej uwagi dlatego bardzo na to liczymy by w konkursie naszą odpowiedz wyłonili i wspaniałe buteleczki do nas trafiły :) :)
    PAULINA
    marysiamarysia1@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam
    Jestem młodą mama, mam synka Tobiaszka, który ma sześć i pól miesiąca i jest okropnym żarłoczkiem. Do tej pory karmiłam go piersią, ale niestety pokarm mi zanika. Chciałabym bardzo wygrać buteleczki dla synusia, ponieważ będę musiała wprowadzić mleko następne. Butelki, które posiadam niestety nie odpowiadają synkowi, strasznie się krztusi. Mam już kilka produktów firmy Canpol m.in nakładki do karmienia i jestem zadowolona. Synek również powinien być zadowolony z tych butelek.

    Pozdrawiamy
    Paulina i Tobiaszek.

    OdpowiedzUsuń
  36. Z Canpolu otrzymać butelki byłby to zaszczyt wielki dla mnie i mojej perełki, poza tym radość i uśmiech sprawiłyby nam wielki te jakże cudne butelki :)
    Kasia Konarska

    OdpowiedzUsuń
  37. Dlaczego ja mam otrzymać zestaw butelek...ponieważ mój syn ma matkę wariatkę, niezdarę i czasem jak w piosence "w piecu piecze się zegarek taty". Większość butelek stopiłam wyparzając je w sposób tradycyjny w garze... w tym czasie robiłam "głupotki" z moją pociechą co oczywiście mnie nie tłumaczy bo jako matka powinnam być poukładana jak w zegarku, punktualna i super zorganizowana. Powinnam ale nie jestem co absolutnie nie zmienia faktu że kocham mojego syna do szaleństwa i wiem, że wychowam go na cudownego człowieka, a może i uda mi sie go wykarmić wygranymi butelkami z Canpol-u :)
    Ewelina Kwiatkowska

    OdpowiedzUsuń
  38. Myślę, że to własnie ja powinnam wygrać butelki Canpol babies.
    Dlaczego? Jestem świeżo upieczoną matką i po zapoznaniu się z ofertą wielu marek dziecięcych mam ogromny mętlik w głowie. Nigdy nie miałam okazji korzystać z żadnego produktu tej firmy. Za wiele również o tej firmie nie słyszałam. Przekonajcie mnie, że to właśnie Canpol babies jest tą marką, na która warto postawić i z która warto związać przyszłość moją i mojego dziecka. Najlepszą drogą do przekonania mnie o tym będzie podarowanie mi tych oto, pięknie wyglądających butelek. Będę miała okazję sprawdzić ich jakość, wytrzymałość i funkcjonalność. Jeśli będziemy z moim dzieciątkiem zadowoleni to z chęcią zostanę wiernym i lojalnym klientem Canpol babies.
    Pozdrawiam, Magdalena Michalska.

    OdpowiedzUsuń
  39. Zawału dostanę!!!!!!!!!!! Dodaję post już 3 raz. Coś mi nie idzie:) Nie poddam się jednak!
    Dziś miałam taka myśl: " Ja nigdy nic nie wygrałam, nic nawet w lodach Big Milk nie wygrałam kolejnego loda, co kogo nie zapytać to wygrał", dlaczego? najpierw pomyślałam, ze nie mam szczęścia ale z drugiej strony dlaczego miałabym go nie mieć? może po prostu nie gram, nie stwarzam okazji do wygrywania? Dziś to zamierzam zmienić! Zaczynam od Pani konkursu. Jak wygram te trzy wspaniałe butelczyny przekażę mojemu synkowi "szczęście w wygrywaniu" z butelki z mlekiem matki:) Pozdrawiam
    Agnieszka Radko, mama Leosia

    OdpowiedzUsuń
  40. Buteleczki te powinnam wygrać właśnie ja ponieważ sama będąc mamą smyka, który już doskonale radzi sobie bez użycia butelek i smoczków - wiem jak ważne jest odpowiednie dopasowanie butelki i smoczka do karmienia. Obecnie w wielkim napięciu czekamy na wyśnionego, wymarzonego synka mojej siostry, która po wielkich życiowych perturbacjach wreszcie jest w szczęśliwym związku i już niebawem urodzi synka - mojego chrześnika:-) Myślę, że to będzie idealny pierwszy prezent dla niego:-)
    Z pozdrowieniami paula825@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie stać mnie na butelki, dlatego chciałabym je dostać :(

    OdpowiedzUsuń
  42. Chciałabym wygrać, żeby wywołać uśmiech na twarzy mojej córki. Ona się tak pięknie uśmiecha :)Jenny555

    OdpowiedzUsuń
  43. Takie butle to super sprawa. Chciałbym wygrać taki zestaw dla mojego Tadeusza. Dlaczego? Z miłości! Tak to już jest, że jak się facet zakocha i pokocha, to chce dla tej ukochanej osoby jak najlepiej. Wydawało mi się zawsze, że to tak ciężko pokochać dla samej zasady, nie zdawałem sobie sprawy co to jest miłość rodzicielska. Teraz już wiem, dowiedziałem się z chwilą, kiedy mój syn pojawił się na świecie. Oślizgła larwa na brzuchu mojej żony. Jeszcze podczepiona pępowiną, jeszcze zależna w pełni od niej. Boże co to za przeżycie. Teraz staram się, żeby ta zależność wyszła mu da dobre. Chcę, by świat był dla niego miejscem bezpiecznym i dobrym tak długo, jak to będzie możliwe. Sprowadza się to do najmniejszych szczegółów. Pieluszek, wacików i butelek właśnie. Kiedy moja żona przestanie karmić Tadzia piersią, chcę, by to, co przyjdzie potem, także dawało mu szczęście i spełnienie.

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo przyda nam się butelka która spełnia nasze oczekiwana bo za 3 miesiące na świecie pojawią w naszym życiu dwa kochane maluszki

    OdpowiedzUsuń
  45. Z chęcią biorę udział w konkursie. Nie pracuję przez co nie stać mnie na zakup dobrej jakości butelek, a chciałbym choć raz mieć coś dobrego dla dziecka, a przy okazji mógłbym sprawdzić czym różnią się tanie butelki od droższych - firmowych.

    Pozdrawiam,
    Adam Mickiewicz
    (nie od Pana Tadeusza)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wpadłem na pogawędkę do siostry i siostrzeńca, rozsiadłem się wygodnie na kanapie.
    Po jakiejś godzinie poczułem że na czymś siedzę i zorientowałem się że to coś jest pęknięte.

    - Czemu dajesz Julkowi popękane zabawki?
    - To nie jest zabawka i nie jest popękana... czekaj, czekaj... HEJ! Połamałeś mu butelkę!
    - To nie ja! Była już taka kiedy tu przyszedłem, wiem bo widziałem.

    Wybiegłem z płaczem z pokoju, teraz siedzę pod zlewem w łazience i muszę załatwić młodemu nową zabaw... BUTELKĘ.

    OdpowiedzUsuń
  47. po 1) od kilku dni Izunia nie chce piersi
    po 2)ma poważny refluks, więc jakość butelek(dokładnie smoczków) jest bardzo ważna,a sprawdziłam że w/w butelki zapobiegają połykaniu powietrza, i jest wybór jeśli chodzi o szybkość wypływu pokarmu(córka musi jadać zagęszczone mleko lub kaszki)
    po 3) ona ciągle płacze-jak chce jeść to trzeba dać jej od razu, inaczej wpada w szał i nie można jej uspokoić-potrzebuję zatem kilku butelek aby zawsze było coś czystego9 a przy trójce dzieci -w tym ciągle płaczącej najmłodszej różnie to bywa)
    Pozdrawiam serdecznie
    Elwira Pieńkowska (elwira11@op.pl)

    OdpowiedzUsuń
  48. Chciałbym wygrać butelki Canpol babies, bo mam małą córeczkę Nataszkę, którą bardzo kocham i której chcę dać wszystko to, co najlepsze.
    Łukasz Szupryczyński (freaky@onet.eu)

    OdpowiedzUsuń
  49. Chciałabym wygrac te butelki, ponieważ używam tylko butelek Campola dla mojego 10 miesięcznego synka a synek jak to synek rzuca butelką dla zabawy i dość często się zdarza, że butelka pęka ;/ Super było by mieć w domu taki zapas :) (jolcia13@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  50. Chcę wygrać butelki Canpol babies ponieważ już niedługo na świat przyjdą dwa słoneczka kochane. Butelki spełnią nasze oczekiwania.

    Sylwia: sylwiuska13@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Buteleczki, buteleczki dla Synusia i córeczki.
    Pięknie razem wyglądają, swymi kolorami zadziwiają.
    Chcemy w domku naszym mieć buteleczki takie,
    by Dariuszowi było pić i jeść łatwiej.
    Wygodne smoczki i wygodny kształt butelki
    to mojego Synka pocieszycielki.
    Idealne są dla małej buźki i małych rączek,
    i dla Darusia będzie to nowych buteleczek początek.
    Canpol to dla Nas firma zaufana-
    najedzony Synek i zadowolona Mama
    :)
    e mail: andzelikaj11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Buteleczki Canpol towarzyszą nam na co dzień. Ośmiomiesięczny Antoś pije z nich herbatki, soki i oczywiście wodę. Zestaw jest idealny, tym bardziej, że buteleczki wymieniamy regularnie na nowe. Będzie to dla nas wspaniały prezent i niespodzianka, gdy to do nas uśmiechnie się szczęście i wygramy buteleczki :)

    email: kolodziej.agnieszka@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Za kilka dni po raz pierwszy zostanę mamą. Jest to dla mnie ogromne przeżycie, już nie mogę doczekać się wymarzonej córeczki, długo się o nią staraliśmy. Jej zdrowie jest dla mnie najważniejsze, a jeśli buteleczki Canpol sprawią, że będzie się lepiej czuła, to tym większa moja radość. Zadowolone dziecko to zadowolona mama :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Butelki Canpol babies do mnie powinny powędrować,
    Bo dziecko zwykłą łyżką muszę karmić, faszerować .
    Po karmieniu zwykłą butelką, strasznie płacze w niebogłosy,
    Ma okropną kolkę, taką, jakby nam dorosłym ktoś zadawał ciosy!
    Aż szkoda patrzeć jak mizernie mi to wychodzi,
    I jak jedzonko ze zwykłej łyżki na boki uchodzi !

    Chciałabym wygrać te butelki, bo wiele dobrego o nich słyszałam,
    Polecane przez wiele, ale ja jeszcze ich nie testowałam .
    Po wielu rozczarowaniach, mam nadzieję że te by się sprawdziły,
    I mojemu maluszkowi podczas jedzenia jakże dogodziły .
    Piękne kolory, wzory w „owoce” skupią na sobie jego spojrzenie,
    Wygrać takie butelki dla mojej kruszynki to teraz moje marzenie .

    Wysokiej jakości, kolce zapobiegające,
    I tak dobrze w ręce się trzymające !
    Różne rozmiary, doskonałe do jedzenia
    I skończyły by się bolesne marudzenia .
    A mój maluszek w końcu by się uśmiechał
    Płaczu i wrzasku jakże zaniechał .

    Butelki Canpol babies marzę by dla mojego dziecka je otrzymać . Czemu ? Bo od razu moja matczyna intuicja podpowiedziała mi, że ich wypróbowanie okaże się strzałem w dziesiątkę . I samo to, że można je wygrać na moim ulubionym blogu, to jakiś znak . Te butelki są fantastyczne i co ważne bezpieczne . Chciałabym je wygrać, aby mój maluszek (a przy tym i ja) nie męczył się tylko po jedzeniu się uśmiechał. To moje marzenie jako świeżo upieczonej matki , pozdrawiam Maria K . 56manka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Moja córeczka ma się urodzić 24 grudnia z tej okazji miałaby idealny urodzinowy a zarazem mikołajkowy prezent:)
    gosia1622@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  56. Chciałabym je mieć, ponieważ chcę być najlepszą MAMĄ CHRZESTNĄ na świecie, która zapewni temu Małemu Człowiekowi, który niebawem zjawi się wśród nas, wszystko co najlepsze!
    olap718@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Chcę zostać właścicielką tego zestawu ponieważ, mój synuś na pewno ucieszyłby się z takiego prezentu i zapewne zestaw byłby w naszym domu często używany.

    OdpowiedzUsuń
  58. A więc tak, chciałabym wygrać zestaw butelek ponieważ z moim drugim maluszkiem zaczynamy przygodę z butelkami. Butelka firmy AVENT serii narural niestety nie przypadła maluszkowi do gustu tak samo jak butelka firmy CANPOL BABIES z wąskim smoczkiem. Jeśli zostanie mi to dane wypróbujemy butelkę która przypadnie Sofii do gustu. Także baaaardzo proszę.
    Maria
    myszka14_1993@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Aby mąż podczas mojej nieobecności, kiedy jestem na studiach, mógł nakarmić naszą 4miesięczną córeczkę własną piersią, a dokładnie trzema butelkowymi firmy Canpol babies! O tak, i mój Mężczyzna może poczuć się jak mama! Dajcie szansę mu i naszej dziewczynce :D niech i oni zaznają bezstresowej, pełnej miłości, radości karmienia "piersią" :D
    aldonapawlak1991@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Butelki do wygrania są 3 i osoby też 3 ;) Pierwsza wędruje do mojej córci, druga do siostrzeńca a trzecia dla kumpeli brzdąca. Kolory, kształty i wielkości są świetne, a każda z butelek będzie "zadowolona", gdyż w końcu wpadnie w odpowiednie, małe i szczęśliwe ręce :D Bardzo bym chciała móc wygrać te butelki, by wierszyk mógł się zrealizować w rzeczywistości. Pozdrawiam 2ann@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Powinnam wygrac butelki ponieważ generalnie mam szczęście ostatnio nawet wielkie- zostałam mamą ślicznego synka Wojtusia na którego czekałam bardzo długo, spełniło się moje największe marzenie, codziennie widzę najpiękniejsze oczy na świecie i jestem adresatem najpiękniejszego uśmiechu . Moje szczęście będzie jeszcze większe gdy wygram dla mojego słoneczka fajne buteleczki. :) annaw78@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Dlaczego to ja mam wygrac? Moze dlatego, ze po 9 miesiacach wiszenia na cycu nadszedl wreszcie czas, aby zaczac babelka ponalutku odstawiac. Wiadomo, ze mleko prosto z "dystrybutora" jest najlepsze, ale czas dac odsapnac piersia. Probowalismy juz roznych butelek, skoczkow, ale niestety maluch nimi gardzil, bardziej przydaly mu sie do zabawy niz do picia mleka. Tego modelu jeszcze nie mielismy okazji wybrobowac, a noz to bedzie strzal w dziesiatke i malenstwo da w koncu mamie troche odsapnac? Dlatego kazda alternatywa jest dla nas, a raczej dla mnie dobra, bo szkoda mi juz wyrzucac pieniedzy w bloto, a raczej w cudowne smoczki i butelki, ktore maluchowi i tak nie odpowiadaja.

    summer-time@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Zwracam się z zapytaniem do administratora dlaczego mój komentarz został usunięty. Napisałam piękny komentarz dlaczego butelki powinny trafić do mojej małej Wiktorii, a tu nagle komentarz zostaje usunięty... Zrobiło mi się przykro bo bardzo nam zależało na tych pięknych butelkach. Chętnie poznam powód usuniecia mojego komentarza
    Pozdrawiam Ewa K. Mama Wikusi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Pani Ewo. Jedyny komentarz który został przeze mnie usunięty był po prostu zdublowany. Pani Jagódka i Paulina napisała tę sama wypowiedź raz z anonima a raz jako użytkownik zalogowany więc pozwoliłam sobie usunąć tę wypowiedź która była napisana z anonima. Nic więcej nie usuwałam zresztą byłoby to widoczne gdyby coś jeszcze zostało usunięte i nie usuwam komentarzy bez powodu. Proszę więc przejrzeć jeszcze raz zgłoszenia a może jednak Pani zgłoszenie gdzieś tu jest :). Jeżeli nie to oczywiście zapraszam do konkursu :)

      Usuń
  64. Ja dzieci mam dorosłe, ale piękną butelką Canpol pragnę obdarować 5 tygodniową córeczkę mojej siostrzenicy, która na obecny czas jest bardzo chora. W swoim króciutkim życiu przeszła już dwie poważne operacje. Z pewnością jej małe ciałko bardzo cierpi. Myślę, że małą Kingę ucieszy pobieranie pokarmu z pięknej i zdrowej butelki Canpol, a ja jako kochająca ciocia byłabym bardzo wdzięczna, że taką buteleczką została obdarzona.

    OdpowiedzUsuń
  65. Witam :) już raz usiłowałam zgłosić się do konkursu, niestety komentarz, w napisanie którego włożyłam wiele wysiłku gdzieś zaginął. No ale cóż, postaram sie jakoś napisać to ponownie. Otoz jestem szczęśliwą mamą niesamowicie słodkiej, niespełna rocznej Wiktorii. Odkąd pojawiła się na tym świecie staram się dać jej wszystko co najlepsze, ponieważ na to zasługuje, chce być dla niej wzorem do naśladowania i bohaterem. Niestety mama zostałam bardzo młodo przez co ludzie patrza na mnie stereotypowo. Mimo wszystko chcę zapewnic jej wspaniałe życie, przeżyłyśmy ciężkie chwile podczas porodu, kiedy w wieku 18 lat człowiek prawie traci dziecko zaczyna cenić każdą spędzoną z nią chwilę, każdy uśmiech i każde"mama" wypowiedziane pół głosem<3 dlategl tez moja córeczka nazywa sie Wiktoria poniewaz jest moim zwyciestwem. Niestety życie rzuca mi cały czas kłody pod nogi, ale staje na uszach żeby dac mojej królewnie wszystko co najlepsze i myślę że mysza bardzo by sie ucieszyla z tych ślicznych kolorowych butelek, a mamusia cieszyła by sie że może dac swojemu szczęściu cos wyjątkowego ♥
    Ewa K., mama Wiktorii z Ustronia ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Katarzyna Gorzała5 listopada 2014 21:01

    Butelki Canpol babies powinny trafić do mojego domu, gdyż nie nadążam z wymienianiem butelek dla mojej córeczki. Jako krnąbrny dwulatek uwielbia niszczyć i wyrzucać różne rzeczy. Ostatnio zaczęła robić to z butelkami. Jedną z butelek, w której dałam jej sok, wyrzuciła do rzeki podczas spaceru :) Podczas ząbkowania zaczęła też przegryzać wszystko co możliwe, a smoczki od butelek nadają się do tego idealnie. Dlatego też dla mającego się pojawić w styczniu braciszka Poli nie mam przygotowanej ani jednej porządnej czy w dobrym stanie butelki. Pozostały tylko resztki porozbijane i przegryzione przez Polę :) Prędzej czy później oczywiście musiałabym się zaopatrzyć w nowe, a prezent w postaci zestawu byłby nieoceniony. Tych butelek z pewnością nie dałabym już dotknąć córeczce.
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  67. Witam,
    Piszę drugi raz komentarz, tamten dziwnym trafem gdy chciałem opublikować przełączyło mnie na gmail i zanikł.
    Zacznę od początku. Butelki EasyStart firmy Canpol babies z serii "owoce" wydaję się że są odpowiedzią na wszystkie moje dotychczasowe bolączki. Mamy 1,5 roczną Kornelię która ciągle choruje i jest słaba, dodatkowo jest niejadkiem i nie chce nic jeść poza mlekiem mamy. Uważam, że ta butelka ze specyficznie skonstruowanym smoczkiem i fajnym uchwytem może okazać się dla nas zbawienna. Próbowaliśmy wiele metod, z innymi butelkami, a wiemy że to już czas dla naszego malucha na zmiany i inne przyzwyczajenia, i bardzo nas cieszy że właśnie trafiliśmy na ten blog i konkurs. Myślę, że powinniśmy wygrać, to spełni nasze marzenie o pierwszej wygranej w jakim kolwiek konkursie, i może trochę nam pomoże w tych trudnych dniach. Borykamy się z wieloma problemami czy zdrowotnymi dziecka, po finansowe które nie pozwalają nam na zakup innej butelki niż ta która mamy. Bardzo nas cieszy wyjście z taką inicjatywą. Serdecznie Dziękuję.
    Pozdrawiam
    Mateusz Tarnów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym aby trafiły do nas te super butelki Po prostu są najlepsze Miałam je przy synku i chciałabym je również mieć przy córce Butelki te doskonale sprawdziły się i wiem że warto je mieć Polecałam je i do tej pory polecam Teraz przydałyby się bardzo do nowej wyprawki a wiem że szczęśliwa mama to i szczęśliwe dziecko Kiedy otrzymam już butelki powiem córeczce że już się może szykować bo wyprawka będzie już w pełni gotowa :) Trzymam kciuki Córcia też :)

      Usuń
  68. Dlaczego to ja powinnam wygrać butelki Canpol babies? Hmmm ...a dlaczego nie ;-) ? A tak na poważnie, to bardzo chciałabym zrobić prezent mojemu kochanemu chrześniaczkowi Wojtusiowi. No i troszeczkę też sobie. Na codzień Wojtuś jest karmiony piersią, a mama chrzestna też chciałaby go czasem sama nakarmić :-)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Ania K. z Katowic

    OdpowiedzUsuń
  69. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  70. Chciałabym aby do nas trafiły butelki,
    Uśmiech na naszych twarzach będzie wtedy wielki.
    Butelki są piękne, kolorowe,
    I bardzo mocno owocowe.
    Canpol Babies świetne rzeczy projektuje,
    Potrzeby dziecka dobrze odgaduje.
    Gdy buteleczki dostaniemy,
    Solidnie je przetestujemy.
    Do tej pory córeczkę piersią karmiłam,
    I przez to bardzo z nią się zżyłam.
    Pola tylko czasami wodę z butelki piła,
    Więc z butelką się jeszcze nie zaprzyjaźniła.
    Gdy córeczka będzie z takich pięknych buteleczek piła,
    Na pewno miny nie będzie krzywiła.
    Smoczek przypomina pierś mamy,
    Więc komfort już jest zadbany.
    Przygodę z piciem z butelki właśnie zaczynamy,
    I chętnie z nowych buteleczek skorzystamy!

    Katarzyna Pardela
    pardela.katarzyna1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  71. To byłby idealny początek kompletowania wyprawki, w końcu już najwyższy czas, a ciągle tylko praca i praca i brak czasu.

    OdpowiedzUsuń